Elindult a Virágos Magyarország verseny Facebook-oldala
Az idei évben a Virágos Magyarország program – a vizuális elemek teljes körű megújítása, valamint az új arculat és logó bevezetése mellett - saját közösségi médiaplatformot kapott.

Április 10-én elindult a mozgalom saját Facebook-, valamint Instagram-oldala, hogy a vonzó, látványos posztokon keresztül a verseny és a pályázók híre minél több emberhez eljusson. Ezeken a felületeken folyamatosan követni lehet, hogy melyik település hol tart a felkészülésben, milyen kreatív, inspiráló ötleteket vetnek be a környezetszépítő munkájuk során, hogyan dolgozik a zsűri.

Szintén újítás, hogy idén a megszokott díjak mellé a Magyar Turisztikai Ügynökség alapított egy újat is: „A legvirágosabb úticél" kategória jelöltjeire bárki szavazhat majd a verseny Facebook-oldalán. 

A Magyar Turisztikai Ügynökség kiemelt projektként kezeli a Virágos Magyarország környezetszépítő versenyt, hiszen céljaik azonosak: a vonzóbb, kulturáltabb országkép kialakítása, az életminőség javítása a lehető legtöbb városban és faluban, a természeti és építészeti örökség megőrzése és gyarapítása, hosszútávon pedig a magyar turizmus és gazdaság erősítése.

24. alkalommal díjazták a legvirágosabb magyar településeket
Több, mint 300 település közül idén Veszprém és Lajoskomárom nyerte el a Virágos Magyarország környezetszépítő verseny fődíját... tovább
Európai díjkiosztó ünnepség Podcetrtekben
Európa kilenc országának és több mint háromszáz képviselőjének részvételével a szlovéniai Podcetrtek településen ünnepélyes keretek között... tovább
Borbás Marcsi a Virágos Magyarország Környezetszépítő Verseny új fővédnöke
A Magyar Turisztikai Ügynökség marketingkommunikációért felelős vezérigazgató-helyettese... tovább